Friday 13 July 2012



Assalamualaikum dan salam sejahtera, salam 1Malaysia...


Sebagai wakil penganjur, Kelab Polis Unit 7 PSP.. kami ingin mengucapkan setinggi-tinggi penghargaan dan ucapan terima kasih kepada semua peminat sukan MTB yang menyertai, memeriahkan serta menjayakan MTB Red Beret 2012 yang telah berlangsung dengan jayanya pada 14.07.2012.


Ucapan jutaan terima kasih diucapkan kepada semua tetamu VIP yang telah sudi hadir sama dalam menjayakan MTB Red Beret 2012. Seterusnya ucapan penghargaan kami tujukan kepada semua pihak penaja utama kami. Tidak lupa juga buat semua AJK, petugas dan pasukan bantuan... kami amat menghargai sokongan anda dalam memastikan kelancaran program MTB Red Beret 2012.


Kami memohon maaf di atas sebarang kekurangan di dalam usaha kami untuk memastikan program MTB Red Beret 2012 berjalan lancar. Kami amat berterima kasih kepada semua yang memberi komen dan cadangan untuk memantapkan lagi program kami di masa hadapan, Insya Allah.


Sekalung Tahniah diucapkan semua pemenang MTB Red Beret, Semoga kita berjumpa lagi di masa-masa akan datang. Insya Allah... 

No comments:

Post a Comment